tisdag 30 april 2013

Täta sammandragningar

Godmorgon!


Blev lite nervös inatt. Brukar inte ha täta sammandragningar men inatt då jag satt vid datorn så hade jag det. Började klocka "för roligt" och dom kom väldigt tätt.

23.50, 23.54, 23.59, 00.04, 00.09, 00.15, 00.20 *sen la jag mig ner* 00.33, 00.38, 00.42 och sen somnade jag. Vaknade runt 4 och dom fortsatte. Tänkte ringa in till förlossningen men sket i det.

Vaknade nu runt 8 och kände en SD 08.04 tänkte helveteeeeee!!! men det har inte fortsatt nånting nu. Ringde in till förlossningen ändå och frågade.

Jag: Hej! Är det farligt om SD kommer väldigt tätt?
Hon: guuud nej. Du kan komma in då du får 4st inom 10min :) Då är det dags.
Jag: MEN VA? Jag ska inte föda nu äää??

Hahah. I vilket fall så skulle jag ringa in igen om det fortsatte under dagen, om än så litegranna. Dom tänkte ta ctg-kurva och kolla om tappen är påverkad. Hope not.

DU HAR UTEGÅNGSFÖRBUD TILL MIDSOMMAR SA JAG JU!!!

Jamen just! Vecka 31 idag förresten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar