måndag 1 april 2013

Vill tipsa er lite!

Är medlem på en sida som heter Campadre. Har varit det ett bra tag men har inte riktigt varit så "aktiv" där. Det är iallafall en sida som samlar ihop kända märken som har rea osv! Jätte smart ju.

Har sett att jag fått mejl av dom och har bara strökollat men tänkte att nu jävlar ska jag kolla om jag hittar nåt. Och tro på fan att jag gjorde det ;) Det blev ett par byxor, en t-shirt till mig och två t-shirtar till Kicken :)

Här har vi lite exempel ifrån FreddieG.
T-shirtarna/tröjorna kostar mellan 299-399:- men just nu
går dom på 149:- styck. Erbjudandet håller i sig 20timmar till.
Så skynda fynda till dig själv eller din pojkvän!
Finns massor av andra erbjudanden som ni kan kika in.
 
Gå in HÄR så kommer ni Campadre sidan. Ni måste dock bli medlem för att
se erbjudandena men ni kommer inte ångra er :)
 
Nu har UGGS också rea på sina produkter.
Och Sobea till er som är gravida :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar