måndag 29 april 2013

Videoinlägg

5 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att du gjorde ett videoinlägg! Och du är SÅ fin, att vara gravid passar dig. Du strålar verkligen =) Hoppas resten av graviditeten går bra =)

    SvaraRadera
  2. Tycker också du är fin som gravid. :) du ser absolut inte ut att väga 70. :) vad vägde du innan du blev gravid?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! ♥ glad jag blir. Jag vägde 56kg :)

      Radera
  3. Ehehehehe.. Jag väger 74 kg som ICKE gravid.. Den du! Fan vad stor jag kommer bli som gravid.. :o Typ 100 kg, hahahahaaa.. :(

    SvaraRadera
  4. Alltså fatta vad du gjorde min dag när jag såg att du hade gjort ett videoinlägg, jag älskar dem. Man bli så glad utav dem, låter som en creepy stalker. Hahaha. Men jag har verkligen följt dig och din blogg hur länge som helst och dina videoinlägg är så roliga! Hoppas du kommer göra några framöver :) Lycka till med graviditeten också :)

    SvaraRadera