torsdag 25 april 2013

bebisspark

Men goooodmorgon boyz and girlz!

Det var väl ett bra tag sen va? I know. Har mått piss (inte såhär deprimerad utan mer ont). Men igår så blev jag sjukskriven till 1Maj och då börjar jag jobba 50%! Känns hur gött som helst. Hoppas jag klarar 50% bara :) Får väl kriga som vanligt hehe.

Annars då? Var i Stockholm i helgen. Shoppade, åt god mat och dog lite till Justin Bieber konserten. Blev förbannad för att han var 2 timmar sen, men då han väl kom ut så var det magiskt hehe. Fan-vad-snygg-pojken-äääär!!!  Men mer om det senare.. Måste äta något nu innan jag kräks av hunger (ja det har hänt ett antal gånger). Puss på er!

Bebis var livlig imorse så jag passade på att spela in.
DOCK så blev hon såklart jätte lugn då jag tog fram kameran -_-
men jag lyckades spela in en spark eller två.

2 kommentarer: