tisdag 2 april 2013

Bra dag?

Hallelåja!


Idag gick det segt med att kliva upp ur sängen haha. Ögonen ville inte riktigt bli pigga. Men tillslut så. Jobbar 9.30-18.00 idag. På lunchen hade jag tänkt springa över till försäkringskassan där jag ska lämna in moderskapsintyget + ställa lite frågor angående gravpenningen osv. Jag fattar INGENTING om det där, och även har jag läst om det flera flera gånger på deras hemsida. IQ befriad nanting.

Och idag börjar jag jobba i det nya teamet. Eller nya och nya, i det nya teamet så är det mycket folk ifrån det gamla ;) Är glad över att jag fick stanna med Christoffer. Han är en bra ledare. Vi har dock fått in en ny tjej, ska bli spännande :D

Nej nu måste jag börja förbereda inför att svara i telefonen. Hoppas på en bra dag med glada kunder.

Goodmorning sunshine!
 
(MÅSTE börja fota igen.. saknar det)

2 kommentarer: