måndag 1 april 2013

sprängs snart.

Gick in i min gravidapp och insér att jag går in i vecka 27 imorgon (!!) var inte jag nyss i vecka 20? Satan i gatan vad det går snabbt. Har säkert sagt det tusen gånger också men haha. Fortsätt såhär.


Och magen växer och växer. Den får gärna ta en liten paus på allt växande haha! 
Man kan tro att jag är andra föderska ju. Inte fått någon bristning än *peppar peppar*

Boobsen får gärna stanna i växandet också. Dom sprängs snart.
DÄR har jag fått bristningar så det räcker och blir över däremot. 

2 kommentarer:

  1. Hur blir det med din tatuering när du är gravid? Är sugen på att ha en där men är rädd att den ska typ töjas ut. Din verkar ju inte ha gjort det men vet du om det kommer bli så efter att du har fött? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt ingen aning. Just nu så har den inte töjts iallafall :) Och min mage växer på höjden och "utåt" och inte på bredden, så jag hoppas att det fortsätter så :D Den verkar inte påverkas iallafall. *peppar peppar* ;)

      Radera