lördag 13 april 2013

Godnatt

Nu ska jag och bebis sova hååårt. Feting trött :)

8 kommentarer:

  1. Jisses vad magen växer :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller huur!! tycker hon ska ta ett litet break faktiskt ;) börjar bli "lite" tungt :o

      Radera
    2. Haha jag förstår vad du menar ;) sen får man ju sån jäkla växtvärk när magen växer så fort :)! Jag tycker min lilla krabat kan sluta va så jäkla envis och komma ut så jag får slippa det här :D

      Radera
  2. Fin bebismage=)
    Är det första barnet?
    Vilken dag är du beräknad? Mitt huvud är helt slut idag så jag orkar inte räkna fram datumet själv:P
    Ska själv ha nu i juni ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)

      Det är mitt första barn och jag är beräknad i Juli :)

      oh vad spännande! Är det ditt första barn? :D så kul!

      Radera
    2. Yes det är mitt första. Som biologiskt sätt inte skulle kunna ha blivit till. Så han är ett litet mirakel ^^
      Har du haft några hemska krämpor och så? Vill gärna jämföra med andra gravida och inte med de som säger att det är underbart att vara gravid och de mår alltid så bra :P

      Radera
    3. Åh vad roligt! :D

      Jaa alltså jag har foglossning och ryggproblem just nu :( så jävla jobbigt. Sen har mina sammandragningar blivit kraftigare. Det är inte en dans på rosor att vara gravid :p och dom som säger att det är underbart att vara gravid, visst, till en viss del. Det är underbart att ha sitt barn växandes i magen och det är underbart att känna h*n sparka och rulla runt. Men graviditeten har ju sina nackdelar också ;) själv då?

      Radera
    4. Jag började känna av foglossningen i vecka 20 och efter 4 intensiva veckor så kastade jag in handduken och gick till en läkare för att bli sjukskriven. Inget hjälpte, varken bälte eller tens (jo att stå i duschen eller ligga i badet i 100 år funkade för stunden) så när han undersökte mig petade han knappt på höfter och bäcken innan jag började grina. Blev sjukskriven hela mars.
      Nu har jag ont längs bäcken och kan inte gå för fort och inte heller stå på höger ben för att ta på mig vänster sko utan att jag känner som om döden hade varit ett alternativ för stunden.. Men man kämpar, nu i vecka 31 har illamåendet börja komma tillbaka med huvudvärken och allt vad det heter. Jobbigt det där, förhoppningsvis har jag en snabb förlossning :)

      Läskigt med sammandragningar, jag har inte känt av några som tur är, endast sendrag i benen när jag sover och vaknar av att jag sträcker på mig.

      Radera