söndag 14 april 2013

bebisnamn.

Kroppen värker och huvudet exploderar lite. Allt är i sin vanliga ordning alltså.

Det händer ganska ofta att jag drömmer om min dotter. Jag säger alltid hennes namn men jag glömmer bort det då jag vaknar. Denna gång så skrev jag ner det på en gång och jag har aldrig hört namnet förut och jag tror att ingen heter det. Men namnet var ju sååå fint!

Berättade namnet för Kicken som tack och lov tyckte det var fin (eller coolt rättaresagt höhö) också. Äntligen ett namn som båda gillar. Inget är bestämt såklart. Men det kändes bara så rätt då jag vaknade och skrev ner namnet :)

Kommer ihåg första drömmen jag hade om henne. Det var väldigt tidigt in i graviditeten. Hon sa "Mamma.. varför lagar bara pappa maten?" hahah. Jag måste verkligen börja lära mig laga mat. Jag suger hårt på det. Tur att älskling är jätte duktig på det :)

Och hon är så fiiin! Brunt långt hår med självfall, ljusa melerade ögon och en pytteliten fin näsa :')
Ska bli spännande att se hur hon kommer att se ut och vem hon är! Önskar att tiden gick snabbare.

Just nu är bebis såhääär stor :') lillgumman ♥

3 kommentarer:

  1. Vad drömde du om för fint namn? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer att bli lite pissed om det är någon som snor namnet haha ;) Så ni får veta om nån månad :D (om det blir det namnet).

      Radera