onsdag 17 april 2013

blöööö...

Just nu vill jag ha Juni. Ligga smällfet i en hammock på min mormor och morfars tomt och läsa en gammal skvallerblaska + dricka mormors sommarsaft och sola benen. Jag mår så otroligt illa just nu. Kallsvettas och fick inte behålla min lunch. Jag hoppas verkligen inte att mitt illamående kommit tillbaka. Mådde så jävla dåligt under den tiden. Och det skulle fan vara droppen. Foglossning, ryggproblem, sammandragningar stup i ett, ont i huvudet (i need glasögon NU), stickningar i kroppen och nu illamåendet.

Jag är inte den som klagar så mycket om jag har ont/mår dåligt. Utan oftast biter jag ihop och låtsas som ingenting, helst på jobbet. Men nu är det så genomskinligt. Jag går som en jävla anka och är likblek. Pustar och stönar. Jag måste sluta tänka på andra och börja tänka på mig själv och min bebis. Därför så ska jag boka en tid med en läkare nästa vecka för att höra vad dom tycker att jag ska göra. Förmodligen så kommer dom vilja sjukskriva mig på 100% som dom sa sist, men ska fråga om man kan börja med 50%. Eller nä.. om dom nu tycker 100 så kör jag på det. Skiter i vilket just nu. Det enda som känns drygt är.. vad ska man göra hemma under dagarna isf? haha.

Nej nu är det slutklagat. Ska fortsätta jobba :) Puss på er.

V.29 nu förresten.

1 kommentar:

  1. Jag blev också sjukskriven en månad och skulle återkomma för att fortsätta min sjuskskrivning men jag sa att det var bättre. Visst var det de, fram tills förra veckan då allt kommit tillbaka igen -.-
    Som tur är har jag kunnat behålla det lilla jag får i mig, men det är då inte roligt att må så uselt =/

    Hoppas att det blir bättre för dig snart. Och om läkaren säger 100% så ta det och vila upp dig, det hjälper mer än du tror.

    SvaraRadera