måndag 29 april 2013

Stugan

Hallådär mina rymdblommor!


Har varit i stugan hela helgen. Riktigt skönt att bara för ta det lugnt. Har mest sovit där så jag har väl inte varit så mycket till sällskap tråkigt nog. Känns lite som att jag nyligen blivit gravid haha. Har fått tillbaka illamåendet lite och tröttheten. Jätte drygt.

Känns också som att det bara kommer vara jobbigt hädanefter. Varför? Mina IBS problem har kommit tillbaka :( Ibs smärtorna + gravid på det känns inte som en bra kombination alltså. Men jag får stå ut helt enkelt. Det är värt det i slutändan. Hon har utegångsförbud till midsommar, sen får hon gärna skynda sig ut ;)

Nu så sparkas det inte lika mycket inne i magen. Känns mer som att jag har en gammgädda som är på land inne i magen ;) massa vibrationer bara. Är det vanligt må tro? ingen aning.


Molly får godis

Murre

Molly fångade en mus. Stackars mus :(

1 kommentar:

  1. Fina bilder! :) Gav min katt avlångt sånt där godis förut, men en gång satte hon det i halsen (paniken!!) så vågar inte köpa det mera. Hamnade förmodligen på tvären :/ Men hon fick upp det tillslut som tur var :) Tänkte bara att det kan vara bra att veta att dom kan hamna tokigt.

    SvaraRadera