måndag 28 januari 2013

Varit i Teneriffa

Godmorgon!

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag har varit utomlands. Teneriffa har det väldigt fattigt med internet (haha) så jag har inte ens orkat försöka att skriva nåt litet inlägg.

Är just nu på jobbet och jag tänkte bara säga att jag lever hehe. Jag uppdaterar om resan då jag kommer hem istället :) har nog mycket att berätta. Teneriffa var iallafall jätte fint och jag far mer än gärna tillbaka!

Det roligaste på resan måste nog vara Loro Park :) otroligt mäktigt att
se alla exotiska djur!
 
Det jobbigaste var saknaden.
Trodde inte att jag skulle kunna sakna någon person
på sån kort tid. Redan dagen efter vi kom fram så
pratade jag och Tusse om hur underbart det skulle
vara att få komma hem och pussa på våra män! hahah. gud.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar