tisdag 15 januari 2013

usch för mardrömmar.

Godmorgon!

Jobbar splitt idag. 745-11 och sen 1645-21. Skönt med splitt ibland. Känns som att dagen går mycket fortare då. Jag ska senare till Djurmagasinet med Sofie. Vi ska köpa lite kattmat till våra katter hehe.

Måste köpa lightfoder till Molly eftersom hon nu kastreras = kan gå upp i vikt haha. Stackarn. Hon var alldeles groggy igår och sov hela dagen. Men nu så kan hon vara uppe och gå och är lika gosig som vanligt :) tur det.

Och jag hade världens jobbigaste dröm inatt. Och den kändes sååå verklig! Tror att en dröm aldrig känt så verkligen för mig nångång. Drömde iallafall att jag vaknade av att kicken tog tag i min arm, släpade ner mig på golvet, sparkade mig i magen och gav mig en fet höger. Varför? För att jag hade kallat våran katt för KaktusMolly? alltså va? hhahah. Och kicken skulle ALDRIG göra mig illa, inte det minsta, men usch vad verkligt det kändes. Vaknade av att jag grät och skakade :(

En vaken Molly hehe.

1 kommentar:

  1. Usch, fruktansvärd dröm.. Det värsta med sådana drömmar är att sinnesstämningen inte släpper heller. Man får liksom gå runt resten av dagen och må skit + vara skakig och känna sig allmänt konstig. :( Men tur du fick vakna upp och inse att allt bara var en mardröm, och att du har ett helt fantastiskt liv med en helt fantastisk kille. <3 Tänk så många som faktiskt lever mardrömmen. :( Hemska tanke. Bli slagen av den man älskar och ser upp till. :( HEMSKT!

    SvaraRadera