söndag 13 januari 2013

Älskar mat.

Jag är hungrig.
Jag är hungrig.
Jag är hungrig.
Jag är hungrig.
Jag är hungrig.
Jag är hungrig.
Jag är hungrig.

Nu vet ni det. Ska snart ta ut min lunch och frossa som satan. Ska jag trotsa mitt illamående och köpa en kebabtallrik? så jävla gott. Men det tycker inte min kropp tydligen. Som sagt är det bara sött, surt och sallad som gäller. Lite tråkigt men det får man ta.

Min bebis är nu 14cm lång. Fet som en apelsin tydligen. Och det känns. Har börjat känna bebisen lite nu också. Det känns som att det är fjärilsvingar som kittlar mig inifrån. Längtar tills jag får en fet höger under revbenet. Då vet jag att det kommer bli en stark jävel.

Nu vet jag vad jag vill äta. En thaibox. Aa, det låter bra.

Angelica heter jag förresten. 22 år är jag. Känner mig som 21.
Hellre det än att känna sig som en 40årig moraltant.
En av mina drömmar kommer att gå i uppfyllelse till sommaren.
Mitt barn kommer till världen.
 
Min andra dröm är att jobba som egen företagare. Det kommer.
Min tredje dröm är att jobba som DJ på fritiden. Varför? för att alla andra dj's suger.
Min fjärde dröm är att bli veterinär. Men jag skulle inte klara av att skära i djuren,  så jag
vette fan hur det skulle gå.
Min femte dröm är att kunna leva på musiken/sången. Men det skulle inte heller gå,
för jag har scenskräck så in åt helvete.
 
Vad är era drömmar?
 
 

1 kommentar:

  1. min högsta drömm är att bli veterinär. men jag skulle inte heller klara av att operera eller att avliva dem.
    så jag kommer nog att bli djurvårdare istället :)

    SvaraRadera