söndag 13 januari 2013

Bitterfittor

Hej!

Är just nu på jobbet som vanligt. Började 8.45 så jag jobbar inte stängning ikväll iallafall. Känns heeeelt ok. Efter jobbet så kanske jag ska till bion med Sofie, om vi nu lyckas hitta en bra film som båda vill se ;D Annars blir det nog till att fara hem, bli masserad av Kicken (mmmm) det behövs. Börjar få så jävla ont i ryggen/svanken :( och sen sova as usually.

Jag är ju en jävel på att hitta bloggar. Helst bloggarna som inte vill bli hittad. Och jag älskar att läsa gravida bloggar. Varför? För alla verkar vara sånna jävla bitterfittor! hahaha. Klagar och gnäller på minsta lilla. Love it.

Egentligen så ska jag inte säga något. Jag är nog den största bitterfittan. Pratar ofta skit om busschaufförer, vårdcentralen, sega människor osv. Man SKA få klaga, men det finns ju vissa gränser. Jag tror att det jag "stör" mig på just hos gravida, är att dom klagar så otroligt mycket om själva gravidationen? Ett ex: "varför lägger alla ut ultraljudbilder där man knappt ser nånting på facebook? blir så irriterad" jaaaaa kanske för att man är STOLT över det man lyckats skapa???????????????? Antar att bitterfittan själv inte fått göra ett vul/ul än.

"Blir irriterad på dom som lägger ut magbilder tidigt i veckorna. Tror dom verkligen att det är en gravidmage? det är GASmage eller FETmage" alltså.. KNIP KÄFTEEEEN!!!

Det är så jävla tragiskt att klaga om graviditet då man själv är gravid! Det är DU som valt att vara gravid och antagligen ville du bli gravid. Alla reagerar olika. Vissa mår dåligt, andra inte. Vissa äter mycket, andra inte. Vissa går upp i vikt mycket, andra inte. Graviditet är något vackert och inget man ska klaga på. Vissa vill skrika ut till hela världen att man är gravid, andra inte. Vissa vill visa upp sin gravida mage som knappt syns (men man vet vad som finns där inne), ANDRA INTE! så är det bara. (Jag menar ingen speciell människa i det sista jag skrev, utan detta är till er alla som klagar på något vackert)

Sen ni som tycker att det var dumt av mig att lägga upp lättklädda bilder nu då jag är gravid och ska bli mamma.... nej.... lägg av. Orkar inte ens kommentera.

Men det är alltid så.. haters gonna hate. Och som ni vet så älskar jag haters :) alltid gjort.


To all the haters with my name in your mouth, I hope you choke on it!
hihi.



2 kommentarer:

  1. Man må tycka vad man vill om "moralen" i att visa sig lättklädd på nätet.. Men att du är helvetiskt snygg kan ingen ta ifrån dig. GOD DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!! Jävla bitch. Man blir fett avundsjuk.

    SvaraRadera
  2. Det folk som lägger upp bikini bilder på sig själva ser jag som att det är stolta över sin kropp och trivs med sig själva inget annat...

    SvaraRadera