torsdag 3 januari 2013

idag daa?

Goooodmorgon!


Vaknade av att Kicken ringde och väckte mig runt halv 1. Är fortfarande as trött. Så typiskt nu då jag börjat jobbet igen DÅ ska jag såklart bli morgontrött. Annars har jag alltid vaknat runt 8. Men nu kom jag på att det säääkert har att göra med att jag mår så bra nu. Jag är tillbaka till mitt gamla jag = morgontrött haha. Bajs också.

Vad fresen ska man hitta på idag då? Ska iallafall fara och fira min lillebror som fyller år. Men sen daaa? Blev ingen bio med Kicken heller för han har tydligen träning idag... igen... :(

haha nej nu börjar det bli för deppigt. Ska ta och göra mig något mat och försöka gå på benen :)

Puss på er så länge!

trött räv


1 kommentar:

  1. jag kan tipsa dig om en bra blogg, en mamma som är 23 tror jag , fjärde bästa blogg i västerås, även varit modell . hon skriver om sin graviditit och har massor av tips och bilder, sök på marlene zufic.blogspot.se :)
    fin blogg det blev igen , hoppas du får ännu fler läsare! lycka till och grattis fina du ! :)

    SvaraRadera