onsdag 9 januari 2013

Angelsounds

Hejsanhallå!

Är just nu i huset och tar det bara lugnt. Har varit en sväng i stan och gjort lite ärenden och sedan for jag och köpte ANGELSOUNDS :D Jag kunde absolut inte hålla mig. Så det första jag gjorde då jag kom hem hit, var att lägga mig ner i sängen och lyssna. Och tror ni inte att jag träffade rätt det första jag gjorde? Jag sa innan till min syster "Jag är heelt säker på att bebisen ligger på vänster sida långt ner" och se på fan, det gjorde han ;) Det var såå himla underbart att få höra bebisens hjärta slå.

165slag/minut blev det :) väldigt snabbt. Aktiv var han iallafall. Men jag tror han inte gillade det för han förflyttade sig hela tiden hehe.

Och nej jag vet inte om det är en pojke eller flicka. Men jag säger han i vilket fall :) lättast så. Bara drygt att läsa om man skriver hen eller h*n haha.

4 kommentarer:

  1. Helt underbart att höra, man njuter varje gång! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa :D gud. Längtar tills jag slutar jobbet så att jag kan lyssna igen hehe.

      Radera
  2. Vart köpte du det och vad kostade det ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den av en tjej som sålde sitt :) för bara 200:-

      Radera