onsdag 2 januari 2013

SCORE

Hallådär mina blåbär!


Är just nu på jobbet. Har ju varit sjukskriven i några veckor och på ett sätt känns det kul att vara tillbaka. Jag har ju något att göra på dagarna då. Men liiiiite jobbigt känns det också. Mår iallafall prima ballerina idag. Fick i mig en hel måltid (YAY) ett stort plus.

Varje år har jag iallafall haft ett nyårslöfte att jag ska träna hårt som fan, för att jag ska kunna visa upp den perfekta beach-kroppen. Om jag lyckats? hahaha nä. Tränar typ en månad stenhårt sen lessnar jag. Men detta år har jag ett nytt nyårslöfte. Att gå upp i vikt och bli tjock ;) det LÄR jag ju klara av. Känns bra haha.

Letar efter utomlandsresor också. Är så sjukt sugen på att sticka till värmen. Om jag får bort en dag så är jag ledig en vecka i slutet av januari. Jag hoppas att jag kan sticka iväg en sväng då :)

Är ju medlem på familjeliv.se och följer ett forum "juli bebisar 2013" och alla har fått värsta fet magen :o jag är glad att det syns lite iallafall. Jag är ju bara i vecka 14 så ingen panik än haha.

3 kommentarer:

  1. Du kanske inte har lyckats hålla träningen uppe, men den perfekta strandkroppen har du alltid haft! Och det är jag jävligt avundsjuk på dig för. Perfekta jävla människa. Morr!

    SvaraRadera
  2. Älskar din blogg! <3
    Strandkroppen har du alltid haft, utan tvekan!!
    Så bra att åka utomlands nu när du är gravid? uppfattningen jag har fått är att du brukar bli sjuk utomlands, hamna på sjukhus osv.. och det är inte alltid säkert utomlands heller! man vet aldrig vilka freaks man kan råka träffa på... var försiktig med dig själv och barnet gumman!

    SvaraRadera
  3. Åh Grattis till bebisen, så mysigt! Har läst lite på bloggen här, hoppas du får må bra resten av graviditeten, verkar ha haft en tuff början! Håller tummarna för det, lycka till :))

    SvaraRadera