onsdag 16 januari 2013

26days left

Hallådär körsbär!

Måste komma på coolare hej-fraser. Detta funkar inte längre haha. Slutar om 1 timme och då blir det till att springa hem och städa lite snabbt i lägenheten, för sedan blir det full rulle. 5st ska komma förbi och kika på våran lägenhet här i stan.

Jag och Kicken blir gullängetbor i Mars haha. Där ser man. Det blir inflyttning till en mysig liten 3a på 70kvm. Älskar att det är öppen spis :) det ser så mysigt ut. Sen hoppas jag innerligt att vi kommer få måla om. Inte för att det är fult nu, men lägenheten skulle passa sååå bra i vitt! hoppashoppashoppas.

Sen blir det bara till att spara pengar. Efter jag rest alltså hehe. Måste köpa massa saker till bebis. Barnvagn och allt det där. Såå spännande! Har redan köpt en massa kläder. Man kan ju inte låta bli. Sen att Kicken har börjat kolla på kläder/skor och saker till bebis ;) kan bli farligt det här haha.

26 dagar kvar till RUL! (ultraljudet) jag dör lite. Kommer bli så spännande. Ska försöka att inte gråta så hysteriskt denna gång ;) men det kommer jag att göra. Ska försöka övertala Kicken om att ta reda på om det är en pojke eller flicka om jag inte redan skrivit det. Jag kan verkligen inte hålla mig! Det känns verkligen som att jag kommer få en pojke. Men alla dessa skrocker(?) tyder på att det blir en flicka. iiiih :D

 
 

1 kommentar:

  1. åh vad roligt med RUL, det är så otroligt häftigt! :D Är så glad att vi ska få göra ett till ultraljud den 28e (v28)så man får se den lilla igen innan det är dags för plutten att komma ut :D Allt jag läste om kön innan vi gjort RUL pekade mot en tjej men det visade sig vara nått annat där inne ;)

    SvaraRadera