måndag 28 januari 2013

mini

Medans jag har en liten paus här på jobbet så tänkte berätta en liten sak som hände i Teneriffa. Jag drömde att jag fick missfall. Fick sjukt ont i magen och det var blod överallt. Sen vaknade jag också av att magen gjorde ont. Jag fick panik. Låg och vred mig i sängen och försökte slappna av och tänka att det inte var nånting. Men efter ett tag gick jag ut till poolområdet för att sno lite internet. Googlade om smärtan och kunde inte hitta nånting som stämde in. Hade bara "missfall på g" i hjärnan och jag satt där och stor bölade. Det var så hemskt. Tillslut ringde jag sjukrådgivningen och hon sa att jag borde söka upp närmaste läkare. Fick mer panik men försökte tänka att det kan inte vara missfall. Det bara kan inte. Så jag gick runt på hotellet och bönade och bad att smärtan skulle gå över. Efter ett tag så släppte smärtan. Bara sådär. Så märkligt. Tänkte att det kunde vara växtvärk och jag står fast vi det. Det var BARA växtvärk. Usch vad hemskt det var :( Älskade bebis. Hatar att vara så orolig hela tiden. Det första jag gjorde då jag vaknade hemma i lägenheten vara att lyssna efter hjärtat och hjärtat slog så fint som vanligt ♥ TACK och lov.

 
Mini ♥
Längtar efter dig!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar