lördag 12 januari 2013

-



en fågel i handen är bättre än 10 fåglar i skogen

9 kommentarer:

  1. Nej, Angelica och hennes rumpa är sexigare än 10 nakna tjejer i ens säng.

    SvaraRadera
  2. Förstår att du troligtvis lägger upp detta för bekräftelse. Men tycker inte det ser särskilt bra ut med tanke på att du ska bli mamma. Om jag vore du så skulle jag respektera min kropp mer, visa lite mer hänsyn mot pojkvännen och inte "visa upp" mig hela tiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag söker inte bekräftelse :) tycker bara att bilderna är så jävla snygga. Jag respekterar min kropp? Och min pojkvän bryr sig inte :) tack ändå för din åsikt! Puss.

      Radera
  3. håller med.. du ska ju faktiskt bli mamma. act like one.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du kan ju skicka en bok eller nåt där det står hur man beter sig som en mamma? Herregud. Att jag lägger upp fina/lättklädda bilder på mig själv har fan ingenting med detta att göra. Om jag hade sett min mamma lagt upp sånna här bilder hade jag tänkt: GODDAMNIT vad het hon var/är. Men alla har olika åsikter :)

      Radera
  4. Roliga tankar om att bli mamma här.. bara för att man blir mamma behöver man inte sluta bry sig om sitt utseende, klippa håret i en kort lättskött frisyr, hiva sminket och sluta leva sitt liv! Och om att visa upp kroppen, ska vi som är eller ska bli mammor inte få visa oss i bikini då heller? Låt henne vara nöjd över sin kropp istället :))

    SvaraRadera
  5. Dina skor är underbara! Var har du köpt dem? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte dom i någon skobutik i borlänge :) kommer dock inte ihåg vilken. Det var i somras :)

      Radera