måndag 7 januari 2013

Dansade röven av mig

Hej!

Är just nu på jobbet och halvsover. Har blivit mycket tröttare nu än vad jag brukar vara haha. Inte så skönt. Jag jobbar till 19 ikväll iallafall, sen blir det hem och dricka en massa té (förkyldning är på G) och se på nån sorlig film. Har ni några tips kanske? Det känns som en bra idé.

I lördags var jag ut med Sonja. Vi var först på MC men där var det dött så vi drog vidare till O´learys. Flörtade in Sonja hahah. I vilket fall så blev det en helt okej kväll :)

Dansade först på dansgolvet men klarade inte av alla som höll på att knuffas och äckla sig, så jag ställde mig utanör dansgolvet och härmade alla som dansade haha. Det blev en hit kan jag ju säga ;) hade grymt roligt mot slutet av kvällen. Sedan köpte jag en pizza som jag inte åt nånting av och sedan for jag hem och sov.

Ber också om ursäkt till dom som kom fram och grattade mig mot slutet om jag såg ointresserad ut. Jag var otroligt trött :/

Sen på söndagen var jag och Sonja död på jobbet :) Vet inte hur många gånger jag somnade under dagen.




 
As bra kvalité då man lägger in bilderna ifrån bloggappen!
-_-

7 kommentarer:

  1. Shyssta bilder att lägga ut med tanke på din halvnakna kompis i bakgrunden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha eller hur, tror ingen klagar ;)

      Radera
  2. vilken mage du fått, grattis! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! :D Det bara small till hehe. Tack så mycket!

      Radera
  3. hur ''festar'' du under din graviditet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag festar som jag brukar göra förutom att jag skippar alkoholen ;) köper alkoholfritt vin oftast :)

      Radera
  4. En film som jag kan tipsa om som är sorlig och väldigt fint budskap i är A walk to remember. Lite sent svar, men ett bra tips om du vill se sorlig film framöver :) / Julia

    SvaraRadera