måndag 14 januari 2013

14+6 - Flicka eller Pojke?

Godmorgon!

Skulle egentligen börja jobba 12.00 idag men fick byta pass i sista minuten :) Riktigt skönt att börja 9.00-17.15 istället för att jobba till klockan åtta ikväll ;)

Försovde mig lite dock. Molly skulle till veterinären klockan 8 men vaknade 10över. Fick panik och väckte Kicken som for in med henne. Ringde dit för säkerhetsskull och frågade om det gick bra att vi kom liiiite senare och det gick bara bra. Tur det. Hon ska kastreras stackarn.

Nej nu måste jag jobba vidare :)

(14+6)
Imorgon går jag in i vecka 16 :)
 

Vad tror ni? Flicka eller pojke? :D

3 kommentarer:

  1. jag tror att det är en pojke. :)

    (grattis)

    SvaraRadera
  2. jag tror att det blir en pojke :)
    stort grattis till er iallafall :)

    SvaraRadera