fredag 29 mars 2013

beslutsångest.

Åh får lite damp. Jag måste verkligen göra nånting åt mitt hår snart. Men vad? Ska jag vara lite galen och köra på något annorlunda? Har ju haft rött så många gånger så kanske ska köra på lila denna gång? haha. Brunt är tråkigt. Blond passar jag inte sådär jätte bra i, inte knallblont iallafall. Svart är för dramatiskt. Ska jag kirra hårförlängning? klippa mig? skaffa lugg igen som jag alltid ångrar? blä för beslutsångest.



Så fiiiint. Men vette fan om jag passar i detta.
Ska photoshopa då jag kommer hem ;) haha

 

3 kommentarer:

  1. Kirra lite hårförlängning!! :)

    SvaraRadera
  2. page skulle du säkert passa i!!!

    SvaraRadera
  3. Frisyr nummer tva ar ju grymt snygg! och ar en av fa som verkligen skulle passa jatte bra i det Angelica

    SvaraRadera