torsdag 14 mars 2013

Finally.

Hejsanhallå!


Hur mår ni pullor? haha skoja. Ni svarar ändå inte :( taskigt. Själv mår jag helt okej idag. Förutom mina foglossningar som verkligen vill att jag ska ligga ner på moln forever and ever.

Är just nu på jobbet som vanligt. Det är sjukt lugnt i luren. Det kan ta 10minuter mellan samtalen. Men det gör inget, tycker det är väldigt skönt :) och idag känner jag ett ovanligt pepp på att sälja, så jag hoppas verkligen att jag får in ett. Måste få in ett. Ser sjukt dåligt ut på min procent lista. Ligger på 20% och jag brukar ligga över 150 liksom haha. Har bara tappat orken till att ens försöka sälja. Men idag då jävlar :) har försökt i varje samtal. Duktig flicka!

Sen nu äntligen har det ordnat sig med våran andra lägenhet. Vi har nu fått bort den och han som ska ta över den flyttar in imorgon. Äntligen säger jag igen. Har haft sjuk ångest över den då gubbj*veln som hade kontraktet ALDRIG svarade. Dock måste vi ändå betala halva hyran, vilken jag nästintill vägrar, men då hamnar man väl hos kronofogden eller nåt. Men ska försöka att ta tag i det. Försöka prata med honom och förstå att det inte är logiskt. Men om jag känner mig rätt så kommer jag aldrig orka det. Kunde ju köpt en massa för dom pengarna ju :@ döden.

Hoppas jag kan stanna kvar tills jag slutar. Krigade ifrån 17.00-19.45 igår (slutar egentligen 21.00) så jag är rätt duktig ändå haha. Känns dock som att jag måste gå tidigare ikväll eftersom jag redan nu känner av smärtan. Menmen. Så är det.

Lägger upp en av bilderna från förra inlägget. Gillar denna bild skarpt :)

1 kommentar: