söndag 10 mars 2013

Blä.

Godmorgon.

Hoppades att jag skulle känna mig bättre Idag men är fortfarande lika bitter. Är så jävla pissed off så jag vet inte vad. Om det är nån som står ivägen idag så kommer jag nita den jäveln. Typ.

Varför jag är arg? Ja det är en väldigt bra fråga. Massor av saker. Men mest på fittor som bara vill förstöra och är avundsjuka.

I förrgår så var de vet du på merrycan. väldigt underhållande. Dom tog upp mig på scenen och sjöng "jag är kär i en gamer" och sedan strippade tor för mig. Sjukt glad över att jag fick sitta där uppe, för det var en upplevelse. Dock så borde en annan tjej fått chansen eftersom jag inte är sådant stort fan av dom. Skit samma. Då jag skulle kliva av scenen så får jag ett fucking GLAS kastat på mig? Är du helt jävla sjuk i huvudet? Om jag ej var gravid och nykter hade det varit jävligt synd om dig. Men nu tog jag ett moget beslut och sket i det.

Då jag var inne på flicktoaletten så fick jag höra av tjejer utanför vad dom tyckte om mig. Ni kanske skulle kollat så att ingen var inne i båsen era blockmongon :)

Sedan ännu en gång blir jag knuffad av samma tjej. Med axeln ni vet. Hon är väldigt medveten om att jag är gravid. Vem har missat det i denna håla? Sjukt respektlöst.

Sen sist men inte minst blir jag väldigt äcklad och ledsen över hur tjejer kan nervärdera sig så jävulskt. Helst dom som skickar nakenbilder och filmer på sig själv då dom tex onanerar följt med text "hihijijjjijujji du raderar väl dessa bilder så att din flickvän eller någon annan inte ser dom? Hihiijhi" era äckliga små.. USCH!

Vad säger ni om att bilderna åker upp på nätet? Det blir väl roligt? Väx upp och lägg av.

Nej nu ska jag äta nåt.... Lär radera detta inlägg senare men behöver bara skriva av mig.

/En gravid irriterad Bitterfittan med graviditetshormoner. Don't mess with me om man säger som så hehehe :).



4 kommentarer:

  1. Jag tycker människor i denna stad är sjukt respektlösa, varit med om ett par gånger när jag varit nykter på fester eller på krogen att folk som vet att man är gravid håller på att puttas, trängas och vara totalt respektlösa! Förstår inte vad dom har för jävla fel! Har även varit med om att personer man tror att man står lite närmare raggat och försökt få hem roy efter krogen, förstår inte vitsen med det heller. Dom VET att roy ska Bli pappa och bara för jag är gravid och hemma tror dom det betyder då att roy skulle göra så mot mig och att jag inte skulle få reda på vad dom håller på med? Åååh förlåt var tvungen att skriva av mig för jag vet exakt hur det är och jag blir så äckligt jävla arg ! Man ska fan behandla en gravid med respekt! Jävla äckliga människor!

    SvaraRadera
  2. Alltså fy fan för vissa! Har de ingen som helst självbevarelsedrift eller? Förstår att du blir arg! Det där är ju allt annat än okej.
    Men det är jätteroligt att det verkar gå så bra för dig i alla fall. Har följt din blogg i kanske två år skulle jag tippa? Tror du kommer bli en supermamma, så det så! :D /Sara

    SvaraRadera
  3. Fy fan vilka äckliga, vidriga, skabbiga och helt jävla motbjudande människor det finns.. Och det värsta är att det kryllar av dem. Jävla horor!!!!!!!!! Så jävla kåta på kuk att de inte ens kan hålla sig till LEDIGA killar.. Jävla äckel.

    SvaraRadera
  4. Bra skrivet!!

    Vilka jävla idioter det finns till folk, det spelar ingen roll, så jävla falska! skit i vad folk tycker. Att bygga upp som en sköld runt om sig där alla tankar och kommentarer från andra åker i mot och tillbaka på dem själv.
    Blir nästan tårögd hur man kan behandla en annan människa så?
    Du är hur fin och snygg som helst och kommer bli världens bästa mamma. Och dessa personer som kallar dig fula saker har antagligen ett så sjuk tråkigt liv så det finns inte.

    Läser din blogg lite då och då, så fin och följa..

    SvaraRadera