fredag 29 mars 2013

Överraskning!

Godmorgon sötnosar!



Igår så hade vi en överraskningsfest för min syster. Kvällen blev väldigt lyckad :) Hade verkligen superkul och man såg på syrran att hon hade superkul hon med ;) Hon avskyr att dansa (men jag kan ju inte dansaaa!!) men igår så var HON den som dansade mest haha. Så jävla söt hon är! gick runt där i sin prinsesskrona och dansade vart hon än var ;) det är lycka det.

Blev väldigt trött mot slutet så jag och kicken for hem och åt för att sedan somna direkt då vi la oss i sängen. Tänkte ställa väckaren eftersom jag jobbar idag men kändes väldigt onödigt eftersom jag vaknar ändå, och det gjorde jag ;) Så himla skönt att slippa väckarklockan!

Jag har alltid varit en nattmänniska. Kvällspigg och morgontrött. Då jag blev gravid så blev det tvärtom. Kvällstrött och morgonpigg ;) Och jag hoppas verkligen att det håller i sig. För jag kliver hellre upp tidigt på morgonen och går och lägger mig en rimlig tid på kvällen. Man blir så mycket gladare :)

Förresten så avskyr jag fulla människor. Alltså dom som blir för full och är odräglig. Vet inte hur många som gick in i en igår, dansade in i en och var bara.. odräglig. USCH. Man kan väl dricka med måtta?


Sammiiii, syster och Olivia
 
Sammy fick nå fel och piercade septum ;) #yolo
 
Efter överraskningsfesten så drog vi vidare till Merrycan där ännu en överraskning väntade.
Tjejerna + Sipan hade pyntat och gjort det fint inne på klubben för syrran ;)
Glad tjej.
 
Klänningen fick hon av mig. Sjukt bra satt den på henne! Bra var Angelica hehe.
 
 
Vaknade upp och kände mig bakis. yay.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar