måndag 4 mars 2013

Juli

Även fast jag är trött konstant, gnäller väldigt ofta och är sjukt less så är detta något jag aldrig kommer att ångra. Att försöka förklara känslan jag känner går inte. Att man kan älska någon så otroligt mycket, men som man aldrig träffat. Det är magiskt. Och jag kan fortfarande inte förstå att jag har en växande dotter i min mage. Vår lilla flicka.

Det bara rinner tårar ifrån mig (*host* hormoner *host) då jag tänker på det här. Jag kommer ihåg det som om det vore igår då jag gjorde testet. Jag kände på mig att jag var gravid och jag visste att det var förtidigt att göra testet men jag kunde inte hålla mig. Ställde ner testet på bordet och bara stirrade. Tillslut kom det fram "Gravid 1-2 veckor" och jag stod där länge innan jag kunde fatta vad det stod. Då jag väl fattat så började jag storgråta och hoppade upp och ner. Jag blev så otroligt glad!

Jag trodde aldrig att jag skulle hitta personen jag vill leva resten av mitt liv med såhär fort. Och även att graviditeten hände väldigt fort rör mig inte ryggen. För på ett sätt så var hon planerad, som så många undrar. Och det är klart man varit rädd. Man har haft tusen frågor och inga svar. Men då Kicken svarade "Bebisen är mer än välkommen" då bm frågade, så visste jag att ja.. det är det här jag vill och det är detta jag strävat efter i hela mitt liv. Att få bilda en familj. Och Kicken kommer att bli en fantastisk pappa. Inget snack om saken. Vi är perfekta för varandra. För vår framtid. Och både han och jag har fantastiska familjer som finns där. Det är det inte många som har. Tack!

Inom 1 års tid, så har jag funnit min kärlek + fått en dotter. Juli månaden kommer alltid vara speciell för mig.

1 kommentar:

  1. Helt sjukt att man får en helt annan uppfattning om vad kärlek är när man skaffar sig sin egen familj. när man tänker efter så inser man att man inte hade en aning om vad kärlek var innan man bildade sin egen familj, helt sjuk! Stoltheten och kärleken man har finns inte ord till att beskriva, och precis som du säger att man kan älska någon så mycket som man inte ens träffat är helt magiskt!

    SvaraRadera