söndag 24 mars 2013

Amazing Race + utgång

Schena!


Idag har varit en bra dag. Jag och dom ifrån mitt jobb hade Amazing race på dagen. Vi blev uppdelad i fyra lag och sedan fick vi ett papper på massa som vi skulle samla på oss eller knäppa kort på. Sedan bilder på ställen som vi skulle hitta. Det var riktigt roligt :)

Efter det så for jag hem till mig och fixade i ordning mig för att sedan dra in till O´learys där vi bokat bort. Fett stark mat men jag var så jävla hungrig så jag käkade upp allt ändå haha. Är väldigt känslig för stark mat x)) fyfan.

I vilket fall så efter bara en timme började min kropp säga ifrån. Jag är absolut inte gjord för att sitta för länge. Inte stå heller för den delen. Så jag funderade på att dra hem. Men jag tänkte kriga till 23.00 då djn började spela för jag ville så gärna dansa. Som dom flesta vet så älskar jag att dansa hehe ;)

Men det slutade iallafall med att jag for hem runt kvart i 1. Trött som ett jävla as är jag och min kropp lär iiiiiiiinte vara glad på mig imorgon. Menmen det får man ta. Men jag tror nästan att detta är sista gången. Iallafall med klänning och klackar.

Kan knappt ha mina klackskor längre för dom är för snäva + för små. Sen så börjar mina klänningar bli för tight. Lika bra för det är så mycket skönare med tights, nån fin blus + wedgesneekers.

Sen hoppas jag innerligt att folk fattar att jag INTE dricker alkohol. Det känns väldigt olustigt då många glor och pekar på mig. Jag dricker alkoholfritt vin punkt slut. Skulle aldrig dricka en droppe alkohol. Så jag hoppas att ni stirrar på min underbara mage och inte mitt alkoholfria vinglas hehe :)

Nej nu ska jag försöka sova. Bebis sparkar och har sig just nu, så vet inte hur det kommer att gå men haha :) underbar känsla. Min älskade skatt, vad jag längtar efter dig ♥


Amazing race

Skojar med den skevaste bilden ever uppe till höger höhö.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar