onsdag 13 mars 2013

I need it.

Tjenispenis!


Kom till jobbet en timme tidigare. Varför? Jo för bussarna går cptider just denna tid haha. Och jag jobbar ju som sagt stängning varenda jävla dag denna månad. Men jag har fått ett intyg nu ifrån en läkare att jag inte kan jobba dom tiderna så jag väntar bara på svar nu ifrån chefen/previa. Om jag nu inte kan få dagspass så blir det aktuellt med en sjukskrivning. Hoppas innerligt att det blir dagspass iallafall. I need the manneeyy.

Har iallafall sminkat mig och lockat håret. Känns som att det var evigheter sedan. På en vardag alltså. Hann till och med bädda sängen och städa undan lite innan jag sprang till bussen. Tänkte att nu får det fan vara nog. Jag trotsar tröttheten haha.

Vaknar alltid 6 på morgonen. Eller imorse vaknade jag 5. Det värsta är att jag inte kan somna om efter det :( så jävla drygt. Så ni kan ju gissa hur jävla trött jag är på kvällarna ;) uscha.


Vad mörka bilderna är? På min mobil är dom nästan för ljusa haha.
aja.

2 kommentarer: