fredag 22 mars 2013

åh vilket härlig daaaag.

Goddagens!



Jätte fin dag är det idag. Solen värmer på och jag sitter här inne på mitt jobb och tråkar. Vill verkligen hem. Hårt. Nu. Får panik över mina foglossningar som blir värre och värre (sakta med säkert) och mina bristningar på boobsen kliar som satan och det ser bara mobbat ut då jag sitter här och kliar hahah. buuhuu.

Vaknade också av illamående. Hoppas verkligen inte att mitt illamående kommit tillbaka. Det sägs ju att man kan bli illamående i första trimestern och att det kommer tillbaka i tredje. Jag har ju kommit in i tredje nu. Men än så länge är det lugnt. Peppar Pepparrrr!!!

Ikväll då? Syrran och Wille ska kanske bjuda på mat ;) Så det blir nog en kväll som spenderas i huset med lite vin och mat + nåt spel eller nåt. Är riktigt sugen på det. Ingen fest. Nej. Ingen film heller för då kommer jag bara att somna.

Men på lördag blir det fest med jobbet :D Kommer bli jätte kul! Vi har amazing race på dagen och kvällen avslutas med en middag och dans på o´learys. Kommer bli awesome.

Har råkat ut för den berömda gravidhjärnan idag.
Sprutade massa bodysplash i håret. Tänkte att det var hårspray :(
Så idag STINKER jag äckeljordgubb.
Och nej, det luktar inte gott med jordgubb i håret.


1 kommentar:

  1. kan du inte lägga in fler dagens outfit? :) blir så himla glad av att se din mage, du är så fin! :)

    SvaraRadera