måndag 18 mars 2013

Mamma fick känna bebis.

Hallå där snoppisar!


Jag och Kicken bjöd mamma och pappa på gomatN igår. Ugnstekt fläskytterfilé, strips, beasås, vitlöksbröd och sallad ;) filén blev otroligt god! Måste göras om helt klart. Mamma fick känna bebisens sparkar för första gången också! Alltid då hon försökt känna så har bebisen slutat sparka (som vanligt) men efter maten var det full rulle i magen och då passade hon på ;)

Jag vaknar ALLTID 05.15 på morgonen. Bebisen är alltid vaken då också. Så frågan är om jag vaknar av hennes sparkar eller om jag vaknar för att jag är så jävla hungrig? det är en bra fråga haha. Brukar alltid ta två mackor + oboy och sedan går jag och lägger mig igen. Sedan vaknar jag 08.00 för frukost nummer 2.

Vet ni hur mycket jag gått upp? Hela 9kg ;) tur att det inte syns så mycket. Min mamma gick upp 20kg med mig, men hon sa att det gick snabbt att gå ner kilona så jag får hoppas att det gör så för mig med. Men det tror jag nog. Det lär bli flera rundor runt höglandssjön eftersom den ligger så nära. Fan vad jag längtar!!

Och jag såg nu att jag är i 6e månaden. Helt sjukt.

BTW! så får vi förhoppningsvis internet och tv i lägenheten idag!!! som jag längtat :D då kan jag blogga ifrån lägenheten också.


Orgasm!
 
Går in i vecka 25 imorgon.
 
Trött tjej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar