onsdag 27 mars 2013

mm

Har ju som sagt gått upp 9kg. Så jag började leta efter inspirationsbilder på nätet. Bilder som jag ska sträva efter, efter graviditeten (ja jag ska fan gå ner allt plus lite till haha). MEN. Då hittade jag bilder på mig då jag var som smalast. Mycket bättre med inspirationsbilder på mig själv än randoms. Då lär jag bli mer peppad eftersom jag VET att jag kan se ut sådär igen :D



Var nog som smalast på denna bild. Mådde dock inte så bra.
Fick lov att sminka mig liggandes :/ så DET vill jag inte.
Men var sjukt onyttig. Käkade typ bara chips och pizza 
(ja tydligen kan man gå ner på det) och jag hade ingen energi.
Men om jag är nyttig denna gång så kommer det nog gå bättre ;)



ahahahh charmig bild.. 



Kommer klara det galant ;)

1 kommentar:

  1. Säg till om du vill ha en träningskompis till hösten :p

    SvaraRadera