måndag 25 mars 2013

Älskling.

Är med i en grupp på facebook som kallas "juli-bebisar 2013" och jag är så otroligt glad över att jag hittade gruppen. Vi stöttar varandra och berättar verkligen allt ;) vette fan vad jag skulle göra utan dom brudarna alltså haha.

I vilket fall så var det en av tjejerna som kom på att vi skulle skriva 3 bra saker om våra män. Vi som annars klagar väldigt mycket på dom skulle för en gångs skull skriva nånting bra och man blev som kär på nytt haha.

Hormoner finns det ju mycket av då man är gravid som sagt. Och det krävs lite för att få mig förbannad. Men Kicken är ju sååå underbar också :) det får jag ju absolut inte glömma.

Tänkte skriva ner dom tre sakerna jag skrev i gruppen, men det är så himla mycket som är bra med honom så jag lägger till lite till hehe.

- Han kan alltid få mig på bra humör. Det verkar inte spela någon roll hur ledsen eller arg jag är. 
- Han är charmig. Vilket han verkligen kan utnyttja haha. Kan både vara bra och dåligt ;)
- Jag känner mig väldigt trygg med honom.
- Han berättar ofta att han älskar mig och hur fin jag är. Ganska behövligt nu också då jag känner mig som en fläskig padda ;)
- Han ger mig fortfarande lyckorus av kärlek. Känner fortfarande av fjärilarna i magen då jag kollar på honom.
- Han luktar alltid gott :))) hehehe.
- Han är väldigt klok/smart. Vilket är superbra eftersom jag är bakom flötet oftast ;)
- Han kan få mig lugn, vilket är viktigt. Jag är nog världens stressigaste person medan han är lugnet själv.
- Han är händig, påhittig och hittar ofta lösningar till allt.
- Han är den snyggaste och finaste personen jag vet och kommer alltid att tycka det.
- Jag vet att han kommer bli en underbar pappa. Och det märks mer och mer för varje dag att han ser fram emot allt som kommer att hända. 
- Och sist men inte minst så är han det bästa som hänt mig. Jag kan kolla på honom i timmar och bara njuta av det jag ser. Han är så fin. Så jävla fin. Och så otroligt söt då han sover hehe. Jag är så otroligt glad över det vi har. Jag uppskattar det allra minsta,

Det är ju tur att man har en snygg pojkvän iallafall
hahaha.. gud...

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar