måndag 8 juli 2013

Jag vet.

Jag vet att det svider i era ögon. Jag vet vad det är ni vill förstöra. Jag vet att du skryter om det. Fegt. Jag har nåt som ni inte har. Så låt mig bara vara. Tävla på ni. Dra inte in mig eller någon annan i min närhet bara. Jag börjar bli för gammal för sånt här. Detta är bara inte min grej längre.

Och du som skrev att jag är svartsjuk. Vet du ens vad det betyder? Jag är inte svartsjuk överhuvudtaget. Däremot är jag ledsen. Ledsen för att det finns folk som inte vill en väl. Ledsen för att det finns så korkade idioter som t.om pratar om MITT ofödda barn(!!) Ledsen för att folk inte kan glädjas, eller vara glad för min skull. 

Jag har levt med detta i flera år (skitsnacket) så jag är van. Det mesta är hormoner bara, det vet jag.
Men ni som lever på att snacka, gör det. Men ni behöver inte skriva en massa till mig eller mina nära. Det ger faktiskt ingenting.

Och jag ljuger om jag säger att jag inte bryr mig. För det gör jag just nu. Har alltid kunnat skaka av mig för jag vet ändå att allt handlar om ren avundsjuka. Men vid detta tillfälle blir jag faktiskt ledsen.

Är inte vi vuxna nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar