torsdag 4 juli 2013

Ananaspaj och Jordgubbspaj

God eftermiddag! hehe

Har suttit/legat i denna soffa hela morgonen och dagen som vanligt. Tiden har gått så fort idag. Snart så  kommer Kicken hem ifrån jobbet och jag känner mig alltid så dum som bara sitter på mitt feta arsel och inte har gjort nånting alls. Men jag hoppas att han har lite förståelse iallafall :) man orkar verkligen inte. I slutet av graviditeten så blir man så himla trött! Tror att kroppen ställer in sig på att vila vila och vila. Så att man är utvilad då förlossningen väl sätter igång. Och ryggen vill döda mig. Hoppas det går över då jag väl fött.

Vaknade flera gånger inatt av värkar. Blir så less. Dom luras ju hela tiden!! har slutat hoppas nu att hon tittar ut så mycket tidigare utan hon kommer när hon kommer. Då vattnet går, DÅ kan jag börja tro på att det är på G. Men jag vill att en hel jävla sjö ska komma tack! haha.

Igår så passade jag på att baka också. Ananaspaj och Jordgubbspaj. Dom blev goda fast jääävligt lösa. Menmen. Så kan det gå ;) Jag ställde in dom i kylen nu så jag hoppas att dom blir lite fastare iallafall.

MUMS!
Passade på att fixa mina naglar också. Fulaste naglarna jag gjort men.

1 kommentar:

  1. Ryggvärken går över direkt efter. Det gjorde det för mig :)
    Sedan är de inte säkert att vattenavgång kommer som ett tecken, för syrran gick vattnet samtidigt som hennes dotter kom ut.
    Dessa myter om vad man kan göra för att sätta igång förlossningen funkar faktiskt, iaf för mig :p

    SvaraRadera