fredag 12 juli 2013

Bristningarna

Skönhetsbristningar ;) hahah. Inte så fina. Men så värda.
Jag trodde inte jag skulle få några. Men NU på slutet så kom dom.

- Först fick jag massor på brösten. Dom växte från 75C till 80F så det är 
inte så konstigt egentligen. Dock så har bristningarna börjat blekna där.

- Sedan kom bristningarna vid naveln, där jag haft piercingen. Riktigt fult.

- Bristningar på svanken... why?

- Bristningar på låren. Det blir bara fler och fler.

- Och nu på magen.

Jag vägde 56 då jag blev gravid.
Nu väger jag 75.
19kg viktuppgång hittills.

2 kommentarer:

  1. hej jag har läst din blogg i flera år och är så glad för er skull att ni ska ha barn men snälla sluta att ha komplex för att du har bristningar och har gått upp jag har allt det utan att jag är gravid utan jag är kraftig. Du var en förebild innan för att man ska göra vad man vill och stå upp för den man är men känner mig mest kränkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du, jag har absolut INTE komplex över mina bristningar! Jag visar dom bara? Vill att dom som har komplex ska veta att det är fullt normalt. Jag mår inte alls dåligt över dom, det har jag ju sagt? :) jag mår inte dåligt över min vikt eller något sånt. Förlåt om du missuppfattat det! Kram <3

      Radera