onsdag 3 juli 2013

craving!

Graviditeten börjar leda mot sitt slut och jag har FORTFARANDE inte fått nå knepiga cravings. Såsom att lukta på stövlar, äta tvättsvampar, lukta på nagellack 24/7, lukta på såpa osv. Nix.

Jag har hela tiden tänkt att jag inte har nå cravings alls. Först var det apelsin, sen pizzasallad, sen jordgubbar osv. Inget som riktigt stannat och jag kan inte heller kalla det cravings eftersom det tar jag att det är nåt man MÅSTE ha annars blir man galen typ..

.. MEN.. Då kom jag på. Jag har visst en craving. MJÖLK! Varför har jag inte tänkt på det? det är nåt jag måste måste måste ha i kylskåpet annars blir jag galen på riktigt. Då mjölken är slut känns det som att mitt liv är över.. typ.

Jag försöker att inte dricka mycket. Jag dricker 1liter om dagen och ibland mer. Men jag försöker verkligen trappa ner på det eftersom både jag och Kicken är laktosintoleranta = måste köpa laktosfri mjölk = sjukt jävla dyrt.

Jag har gjort av med typ 5000:- på mjölk sedan jag blev gravid (!!) hahaha.. fan.



1 kommentar:

  1. Haha, jag drack också väldigt mycket mjölk! :D det var dock oboyen jag ville åt. Drack oboy hela dagarna i princip

    SvaraRadera