måndag 11 februari 2013

tack gud

Åh tack gode gud att allt såg bra ut med bebis. Blev dock tillbaka flyttad. Så det nya bf är 19juli. Tycker dock detta är jätte konstigt och antar att bebisen bara är lite liten än vad h*n ska vara. Så jag har fortfarande v19 i mitt huvud hehe.

Men som sagt så såg allt bra ut. Men eftersom jag "bara" är i vecka 17/18 nu så ville dom att jag skulle komma tillbaka nästa vecka på onsdag för att dom ville titta till hjärtat. Och DÅ kanske älsklingen vill avslöja könet. Det ville den absolut inte denna gång ;) hade benen i kors hela tiden.

Fick en riktigt fin bild på skönheten :) har en känsla av att det är en flicka.
Ser ju ut som att h*n gör "the hairflip" på bilden haha.
 
♥♥♥♥♥
 

3 kommentarer:

  1. Gud sååå MYSIGT, har 3 själ och är det otroligaste här i livet jag har varit med om, det tuffaste jobbet man kan ha och det längsta, har aldrig kännt mig så ÄLSKAD som jag gör med barnen.
    Lycka till och det är en ära att få vara med på håll hur livet i dig växer och formas till något helt magiskt vackert, det tackar jag dig för. :)

    SvaraRadera
  2. Åå, söt bebis! Fortsätt att skriva mer om din graviditet och bilder! Kul att läsa och titta på :)

    SvaraRadera
  3. Hej fina du!

    Det var jätte länge sedan jag läste din blogg, säkert ett år sedan.. Skulle inte du kunna berätta lite vad som hänt i ditt liv? Jag ser ju att du väntar barn, otroligt kul!

    SvaraRadera