fredag 15 februari 2013

En fråga, ett svar.

Hej fina du!

Det var jätte länge sedan jag läste din blogg, säkert ett år sedan.. Skulle inte du kunna berätta lite vad som hänt i ditt liv? Jag ser ju att du väntar barn, otroligt kul!

_______________________________________________________________________________

Hejsan!

Vad roligt att du hittat tillbaka :) Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga som har hänt? Det har inte hänt så mycket tråkigt nog hehe. Skaffade ett jobb på comhem i Mars förra året. Blev vän med en superpingla som heter Sonja. På sommaren så for jag och Sonja till Peace & Love festivalen som var eeeepic! Sjukt roligt. Vi var lite galna och valde att bo med ett par killar (som bodde i borlänge) som vi inte kände. Men dom var helt underbara och galna.

Sedan i Juli så blev jag tillsammans med min sambo Kicken (som jag för övrigt känt i flera år). Vi for till turkiet tillsammans med min syster, Sofie och Olivia i augusti. Jag som sagt att jag aldrig vill tillbaka till Alanya haha.

Vi blev gravid i Oktober och väntar nu bebis i Juli. Båda är riktigt glada och förväntansfulla över det tack och lov :) Frågan som ofta kommer upp är "var bebisen planerad?" Både ja och nej. Jag slutade med mina p-piller för att jag blev världens bitterfitta. Sen sa vi "händer det så händer det". Vi tänkte dock att det skulle ta några månader/kanske år. Men det gick väldigt snabbt ;) Men bebis är väldigt välkommen.

Flyttade in till Kicken i Oktober också. Och nu ska vi flytta till gullänget till en trea. En etta är alldeles för litet för oss ;)

Och nu då? Just nu väntar jag bara på att det ska bli sommar ;)

6 kommentarer:

  1. Haha standard frågan "var bebisen planerad?" Förstår egentligen inte vad det ska spela för roll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAha eller hur! Eller denna klassiska fråga: Hur känns det?
      hahaha

      Radera
    2. Nästa gång ska jag svara: du.. det känns FÖRJÄVLIGT!
      Bara för att få se deras ansiktsuttryck ;)

      Radera
    3. Hahah ja eller hur den är också standard :D do it, vissa stunder är det ju faktiskt förjävligt ;) längre fram kommer du ständigt få frågan "vad ska du ta för bedövning?" Också en jävligt dum fråga när man väntar sitt första barn och inte har den blekaste hur någonting kommer kännas ;)

      Radera
  2. I slutet kommer du även att få höra "ingen bebis än?" konstant. ;-)

    SvaraRadera
  3. Åh gullänget är så fint, min kusin bor där :) hoppas ni tre kommer trivas där! kram

    SvaraRadera