söndag 24 februari 2013

Flyttning på g!!

Hallådär!

Sitter just nu på jobbet och håller tummarna till att jag får ATF. Är "liiite" trött så jag vill bara hem och sova nån timme för att sedan börja packa ihop alla våra saker. Förhoppningsvis så blir tjeje i andra lägenheten klar med flytten idag (!!!) så då tänkte jag dra dit mamma och några av mina homies för att kolla in lägenheten och sedan börja flytta in lite.

Vi har ju en vecka på oss att flytta in + fixa&dona ;) ååhhh det känns så jävla skönt! Det enda som inte känns skönt är att jag måste börja ta bussen istället för att gå till jobbet. Fast då det börjar bli varmare och all snö+is på vägen försvinner så kommer jag nog gå till jobbet. För såååå långt är det ju inte.

Igår så mådde jag inte så jätte bra på dagen. Låg i sängen i flera timmar innan jag orkade hasa mitt fula tryne till stan för att köpa lösnaglar. Sedan pallrade jag mig hem, la mig i sängen, kirrade naglarna. På kvällen mådde jag dock bättre så då for iallafall jag och Sofie på MerryCan. Mycket folk men ingen man kände, eftersom det bara var äldre där. Men vi dansade ändå mot slutet och sedan avslutade vi kvällen på max som vanligt ;) Måste bara säga att DAFUQ? dom säger ju att män dras till gravida tjejer. Inte för att dom vet om att man är gravid, utan att det blir som en dragnigskraft hahah. Och ja, det verkar stämma.

Nej nu ska jag försöka jobba vidare. Puss på er!

2 kommentarer: