söndag 17 februari 2013

Köpa blommor

Godmorgon världen!


Eller godmorgon och godmorgon. Vaknade runt 9tiden och käkade frukost. Min älskling fyller år idag! 28år gammal är han nu ;) gammgubben. Nej jag skojar bara.

Just nu så ligger jag i soffan och tänkte vila ett tag innan jag tar itu med städningen. Kollade precis på magen och fick se en spark :) Den lilla har börjat sparka mer och mer nu, och i förrgår så fick Kicken känna sparken för första gången :D så himla roligt!

Ska snart springa ner till stan också för att köpa tulpaner eller orkidéer. Det blir så mycket finare i lägenheten då man har blommor har jag märkt. Och nu då tulpanerna har vissnat så måste jag fylla på ;) Har iallafall jätte fina rosor på köksbordet..

Min största kärlek som jag älskar mer än allt annat!
Och molly som ligger på magen :)
 
Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar