måndag 18 februari 2013

2 dagar och 10 dagar.

Sitter just nu på jobbet med tunga ögon. Tröttare än tröttast. Men ändå är jag fullt sminkad och klev upp en timme innan jobbet (brukar annars kliva upp en kvart innan jag börja och komma sjukt sliten till jobbet haha). Slutar 17.15 idag, jääävligt skönt. Sen vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Kicken har träning så jag lär dra hem till huset och ta det lugnt där :)

Två dagar kvar till nästa ultraljud! väldigt spännande. Är inte nervös denna gång skönt nog. Känner ju av bebisen varje dag och sist såg allt fint ut. Det dom ska kolla nu är som sagt hjärtat och sen könet om nu våran bebis vill visa sig ;) h*n kommer säkert bara jävlas med mig eftersom jag vill veta det så himla mycket! haha.

Sen kom jag på att man kanske ska börja packa redan nu? Det är ju bara 10dagar kvar tills vi flyttar. Och GUD vad jag längtar!!! helt sjukt. Och det kommer att bli så fint då allt är klart :) Allt lär ju inte bli klart först efter sommaren men ändå. Så skönt att få bo lite större och börja inreda bebis rummet. Typ det jag längtar mest till ;)

 
gaahh jag vill bleka mina tänder igen. Får göra det i April.
I Mars lär pengarna gå åt till inredning haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar