lördag 2 februari 2013

Melodifestivalen, vin och tjejer!

Hejsan!

Känns som att allt har gått åt helvete dom senaste dagarna. Har varit så himla trött och seg och verkligen inte orkat göra nånting. Johanna gav mig dock tipset att köpa blutsaft så jag har gjort det nu. Har inte testat det än men jag hoppas verkligen att det fungerar. Det är mest jobbet som fått tagit smällen. Blir arg för ingenting där och somnar till stup i ett. Jag som var grym på att sälja suger hårt just nu, just för att min ork inte finns där. Fått återkopplingar och skit som inte stämmer vilket gör mig ännu mer förbannad.

Men jag lägger ett streck över det. Ska försöka att inte prata om jobbet något mer över min blogg, kan tänka mig att det är väldigt tråkigt att läsa ;) Ska också fösöka att inte ta med mig jobbet hem. Märker att kicken blir less på mitt klagande haha. Förståerligt.

I vilket fall så har jag precis bunkrat upp kylen med alkoholfria viner och cider. Dom ska jag korka upp framför melodifestivalen med mina underbara tjejer. Efter det blir det nog utgång :) längtar tills dom kommer. Jag har dom finaste vännerna ♥ känns så underbart att dom är lika glada som jag är över min graviditet. Har hört att det finns dom som tappar sina vänner under/efter graviditeten :( så trist. Men jag vet att mina tjejer kommer finnas där i vått och torrt :) Fan vad jag älskar er!

Osminkad, seg och trött.
Absolut ingen ovanlig syn.
Men snart blir det till att gömma sig bakom massa smink
och fixat hår ;) blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar