måndag 11 februari 2013

en timme kvar!

Fyfan. En timme kvar till rutinultraljudet och jag är mer nervös än någonsin. Jag har iallafall fått över Kicken på min sida, så vi kommer att ta reda på om det är en pojke eller flicka. Om våran skatt vill avslöja sig det vill säga. Men huvudsaken man får veta att allt ser bra ut och att vårat barn utvecklas som h*n ska.

Magen vill döda mig. Jag är inte gjord för stress och nervositet som dom flesta veta. Så det spänner och jävlas i magen. Bebisen känner nog också av detta för det bökas runt för fullt. Om det nu inte är mina tarmar ;) hahah.

Var så nervös igår så jag tog fram mitt angelsound för att lugna ner mig. Och det var liiite svårt att räkna hjärtslagen eftersom bebisen hade en stor fight-match i magen precis då haha! Men jag fick det till 156slag/minuten iallafall :)

ååh vad jag längtar :D önska mig lycka till!!

Så liten bebisen var här :) nu kommer vi förhoppningsvis få en bättre bild.
Är du en pojke eller flicka? we'll see ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar