måndag 25 februari 2013

Fått nycklarna!

Hallå!

Idag så har vi skrivit på kontrakten till lägenheten och fått nycklarna :) så efter jobbet for vi dit med lite av det vi packat ner. Känns otroligt skönt faktiskt. La mig på golvet i vardagsrummet och fantiserade om hur det kommer att se ut. Och jag gillade det jag såg hehe.

Det jag dock inte gillar är min kropp vid detta tillfälle haha. Den är inte gjord för tunga lyft, speciellt inte nu, men ändå ska jag lyfta. Och det känns nu vill jag lova. Hoppas det går över tills imorgon.

Annars då? Jobbet gick bra idag. Sålde några avtal för en gångs skull. Däremot bröt jag ihop tidigare på dagen. Lite tur att chefen precis såg det så han tog in mig på ett rum för att prata. Det var skönt. Jag gillar min chef. Varför bröt jag ihop? Jag vet inte. Hormonerna antar jag. Det som startade det var att jag fick mitt schema för Mars. Jobbar stängning VARJE dag i mars. Vem fan orkar det? Helst inte jag som blir trött runt 18tiden. Det kommer aldrig att funka. Men han skulle försöka fixa nya tider <3

Nej nu måste jag sova. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar