torsdag 7 februari 2013

järnvärdet

Hej!


Ligger just nu i soffan och lyssnar på Justin Biebers skiva "Believe - Acoustic" den är riiiiktigt bra! Längtar ännu mer till april nu :)

Iallafall så var jag till vårdcentralen i förrgår och det var precis som jag trodde. Mitt järnvärde har sjunkit ännu mer. Först låg det på 145, sedan 119 och nu 100. Det är alltså inte konstigt alls att jag är så jäävla trött. Och på detta så har jag börjat få ont i huvudet och svanken. Så jag sjukanmälde mig igår och idag för att vila upp mig. Det är onödigt av mig att fara till jobbet och inte ens kunna ge 30% liksom. Alltid då det är 3 timmar kvar av mina pass så somnar jag till då och då och vill bara krypa ihop på golvet och gråta. Orkar verkligen inte.

Så till frukost blev det leverpastej, mackor och blutsaft. Sjukt äckligt.

Nej nu så ska jag sova en timme eller två.

mmmmm vad gott......

1 kommentar:

  1. Huvva! hoppas det får bli bättre... inge kul att vara trött hela tiden och inte kunna ge fullt ut. Hoppas det blir bättre med blutsaften! rekommenderar vitaminer för gravid och mum-omega från life, själv har jag ätit båda men då mitt blodvärde är så bra så har jag kunnat sluta med vitaminerna, mum-omega innehåller något ämne som har visats att barn med adhd har brist på det ämnet :)

    SvaraRadera