fredag 22 februari 2013

Shopping på G

Godmorgon!


Jag är ledig idag ifrån jobbet (yay) så jag har precis smällt i mig en skål med yoghurt+müsli och håller nu på att internetshoppa. Det är ju så mycket roligare att shoppa saker till bebis nu då vi vet att det är en liten flicka som ligger där inne :D ska förmodligen gå ner till stan senare idag med mamma med. Och då lär det bli mer shopping ;) Spenderar hellre pengar på min bebis än mig själv faktiskt haha.

Längtar som fan till Ikea också! Har laddat ner deras app och lagt ner massa saker i korgen där. Så jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa. Är uppe i "några" tusenlappar nu hahah. Kan bli farligt det här. Men jag är så himla pepp på allt nu! Att vi ska flytta och till sommaren. Please bli sommar snart!


Puss Mollymus.

Ska klicka hem detta + lite till nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar