måndag 6 maj 2013

Shoppingtime och fotning

Hejsan pullgummor!


Har paus just nu på jobbet så jag passar på att kolla in här lite ;) Slutar 11.30 och då ska jag gå en runda på stan med lillasyster. Måste leta efter underkläder (allt för litet *snyft*) och någon fin midsommarklänning. Kommer dock INTE hitta någon klänning (pessimisten är framme hehe) så det blir nog till att beställa hem någon ifrån nätet. Hittade massa fint ifrån Nelly faktiskt :)

Kollade runt lite på bebiskläder igår också som vanligt. Har ju hur mycket kläder som helst till henne så behöver egentligen inget mer. Dock så skulle jag vilja ha lite mer skor och klänningar. Vet ni någon bra hemsida? där det inte är såhär svinigt dyrt.

Den absolut bästa hemsidan för babykläder jag hittat är Next (klickbar). Sjukt fina kläder, snabb leverans och det är billigt. Det är farligt att vara inne där. Sen förstår jag faktiskt inte varför man köper kläder ifrån polarn&pyret. Visst, smaken är som baken. Men jag vill iallafall inte betala en stor summa pengar för ett plagg som inte alls är speciellt? dom är ju sjukt tråkiga? Randigt och enfärgat oftast. Nej.. inget för mig haha. Dock så fick jag ju presentkort ifrån en vän och köpte en cool mjukisdräkt (tydligen finns det liiiite undantag haha) men det är inget jag skulle köpt själv för det var dyrt. Och jag tycker det är liiite onödigt att köpa dyra kläder till en bebis som kommer växa ur dom väldigt snabbt. Menmen det är vad jag tycker ;)

Ikväll ska jag och magen iallafall bli fotad. Spännande! Hoppas bilderna blir superfina. Fick med Kicken tillslut :) Han nästintill vägrade att vara med på bild men han lovade att vara med på en iallafall haha. Vill ju skriva ut bilderna och hänga upp dom på väggen. Sen om det är en superduperfin bild vill jag fixa till en stoor canvasbild som ska hängas upp i bebisens rum :) längtar.

Inspiration.
En sånhär bild skulle jag vilja få till :) som en canvasbild.
mmmmm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar