tisdag 14 maj 2013

Så sjukligt trött.

Nejnejnej. Jag vill inte vara såhär trött. Jag halvsover på riktigt just nu på jobbet. Jag ska till BM om två dagar och det känns som att mitt järnvärde inte kommer att vara det bästa. Det har säkert sjunkit igen. Eller så är det bara för att bebis växer så det knakar dessa veckor och det lär hon behöva energi till = snor min energi haha.

Försökte städa lägenheten igår men jag somnade mitt i allt. Ska försöka ta ett nytt tag idag men det är tveksamt att jag kommer orka. Är så himla less just nu :( ont överallt har jag med. Vaknade inatt av att fogarna krånglade. Skrek rakt ut, så ont gjorde det. Känns som att någon hugger med en kniv i ljumsken :(

17 dagar kvar. Kriga. Sen har jag semester och då kommer jag bara försöka njuta och vänta på bebis. Efter den 24Juni så får hon gärna komma hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar