tisdag 7 maj 2013

dessa drömmar..

Inatt drömde jag om min dotter igen. Denna gång drömde jag att jag födde ut henne och hon var pyttepytteliten. Som en glasspinne. När jag höll i henne så satt hon fastklistrad i min hand och jag kunde inte ta bort henne för då skulle hon skada sig. Tillslut fick jag panik och "slet" loss henne ändå och då fick kicken panik och skrek att jag var en dålig mamma. Kicken var jätte duktig med henne. Jätte försiktig osv, men jag kunde inte :( så fort jag tog i henne så gick hon typ sönder. Usch för sånna drömmar.

Jag vaknade och somnade om och drömde om henne igen. Men denna gång så la jag henne på mitt bröst iallafall och då växte hon jätte fort till en normalstor bebis :) pussade på henne massor av gånger och sa att jag längtar efter henne (jag var vaken i drömmen), men att jag nu måste vakna. Pussade henne en sista gång och sa "jag älskar dig *namnet*, vi ses snart". Så den drömmen var mycket bättre hehe ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar